esmaspäev, märts 13, 2006

merde

täna juhtus see, mida kunagi juhtunud ei ole. minuga. ihaledes õhtul peale pikka tööpäeva sõbrale õnnesoove telefoni teel edastada, selgus, et mul polegi enam telefoni. veel natuke hiljem samal õhtul uut telefoni osta soovides selgus, et mul pole ka enam rahakotti kõige sinna sisse kuuluvaga. ehks siis - MUL POLE ENAM ELU! ärge kunagi stockis oma kotilt pilku kõrvale pöörake, isegi kui tundub, et olete selle turvalisse nurka kõigi eest eemale pannud. haabersti ringil hääletades ei võtnud keegi vaest õnnetut ja misabused hääletajat peale. marsajuht vähemalt halastas ja viis mu tasuta kodule lähemale. terve tee marsas mõtlesin selle peale, millest mu elu koosneb: kolm pangakaarti, kaks kaarti netipanga koodidega, kolme suure ja paari väiksema raamatukogu kaardid, üliõpilaspilet, kolme ilusalongi visiitkaardid, hunnik vanu ja täiesti kasutuid tshekke, terrariumi klubikaart (aastast 2002), 125, 75 eesti krooni ja vähemalt KOLM belgia eurot (õnneks tegin viimasel hetkel brüsselis otsuse oma viimase sularaha eest näokreem osta), näopildid (pühendustega) exist, kiisust, inxust, õest ja tibidest ja muidugi kliendikaardid, sooduskaardid jne:) ilus elu on läbi või siis kogu elu on läbi - lõpp igapäevastele allahindlustele, ei iial enam kohtumisi minu geijuuxuriga ning mõelge ometi kõigile neile telefoninumbritele, mis koos minu üleni prantsuskeelse telefoniga, mida saab laadida vaid selle ühe laaduriga, mis asub ainult minu magamistoas, on nüüd IGAVESEKS KADUNUD. jah, muidugi saab paljusid neist asjadest "asendada". minu siirupist ja kohvist läbiimbunud rahakott ON asendamatu, minu alatasa streikiv ja ebaloogiline prantsuskeelne portaabel telefon ON unikaalne siin kaugel külmal maal. ja kõige selle südamevalu tipuks pean ma nüüd hakkama tegelema sellega, mida ma nii väga ei armasta teha - seista tunde panga ootesaalides, anda selgitusi kõigis raamatukogudes, SÕITA tartusse ja TEHA uus üliõpilaspilet jne, jne, jne.

8 kommentaari:

P. ütles ...

oi, pobrecita, kas sa oled kindel, et see stokis juhtus? pärast seda siis kui olid uue ripsmetuši ostnud? raisk küll, tunnen kaasa!

p.s. aga vähemalt ei kuule me nüüd enam seda JUBEDAT helinat su unikaalsest portaabeltelefonist :)

laura ütles ...

a minu telefoninumbrit peast mäletad?

ja tee avaldus - asju sa tagasi enam ei saa, aga vähemalt oled statistika jaoks oma osa teinud.

Anonüümne ütles ...

dio mio kui kahju sust(sest ma olen seda m6nu kaks korda tunda saanud)!see on ikka hull geto kyll k6ik asjad uuesti teha-6nneks pole sa aga nii intelligentne, et passi rahakotis kannad...nagu ma ykskord.mu lilleke!
inx

mooses ütles ...

jah, ja õnneks pole mul ka id-kaarti. vähemasti mingi kasu vanamoodsusest.

=E= ütles ...

awww. vaene sina... ma võin sulle nüüdseks juba unikaalseks muutunud motorola karp-raadio-telefoni annetada aastast 2000.

mooses ütles ...

tänaseks on mul juba uhiuus nokia koos kõigi mittevajalike ja ülearuste vidinatega:) aga tänan pakkumast. uue pangakaardi sain ka juba, aga rahakotiga ja selle uue sisu hankimisega on raskusi...

Anonüümne ütles ...

terve tee marsas mõtlesin selle peale, millest mu elu koosneb...

selles point ongi
paras

Anonüümne ütles ...

mis anonüümsed parastajad siin liiguvad >:/