esmaspäev, detsember 30, 2013

Hallo kosmos


Olen üle kolme aasta taas elus. Tõeliselt elus. See on imeline. Eriti lahe oli lugeda, et mõtlen ikka samamoodi nagu kolm aastat tagasi, aga olen vahepeal need eesmärgid, need puhtalt minu isiklikud eesmärgid ellu viinud, need mis ei puuduta mehi, lapsi ja tööd. Ometi olen alles täna taas elus :) Midagi on lõplikult valmis saanud ja veel väga palju ootab ees. Kõik need mäed, kuhu ma pole veel roninud, kõik need teed, mida ma pole veel tallanud, kõik need pilved, millel ma pole veel kõndinud, hoidke alt, sest siit ma tulen. I am back.

3 kommentaari:

Laura ütles ...

Oo, uus kujundus ka!

mooses ütles ...

Just, kõik on uus, aga samas on hea et olen iseenda üle aastate taas üles leidnud ja hea, et seda nüüd ka ise märkasin.

=E= ütles ...

Tere tulemast tagasi! Siiralt rõõmustan.