esmaspäev, jaanuar 16, 2006

eneseväljendus mõttes

armastusväärsusest, ideaalidest, olemise olemusest, kinnisideedest, rahulolust, otsekohesusest, kvaliteedist ja mõistmisest, enese ja teiste aktsepteerimisest ning täiuse ajutisest puudutusest koosnebki olemise talumatu kergus ja magusvalus olemus.
lisaks veel näpuotsatäis igatsust. igatsust millegi kauge, kõrge, ilusa ning puhta, peaaegu puutumatu ja hapra järele. ning täiuslik mõte ongi valmis. peaaegu.

õelus, rumalus ja hoolimatus väsitavad rohkem kui igavesti kestev tööpäev. lõputud kohustused teevad vastutustundetuks. ma ei kasva kunagi suureks. kuigi ajuti tundub, et olen sada kaks kümmend kuus.

sinu hääl täidab mu hinge. ja sinu naeratus on parim osa mu päevast. ning sinu rumalad naljad toovad naeratuse mu väsinud näole. muutun taas plikatirtsuks. miski ei anna samavõrd jõudu kui merekohin ja kaisutus.

Kommentaare ei ole: