laupäev, mai 06, 2006

seitseteist tuul ja torm

ei, ma ei ole hakanud eesti popmuusika austajaks, aga täpselt nii palju - 17 - on lehekülgi minu lõputööst minu kaasaskantavas raalis. tuul ja torm sellepärast, et aega On Vähe ehk siis kuni 15.05.2006 ning stress on muutnud mind talumatult närviliseks. pean esmakordselt vajalikuks selgitada oma sissekande pealkirja, kuna harjutan lõputöö teema ning analüüsitavate tekstilõikude valiku põhjendamist. ja rahvusraamatukogu On maailma Kõige tüütum ja üliõpilasvaenulikum raamatukogu.

4 kommentaari:

Aare ütles ...

näed, milleks üldse mingite tööde kirjutamisega vaeva näha.
mulle kaks PhD-d palun. arvega.

mooses ütles ...

:)hii, aga nüüd on juba hilja, kirjutasin töö täna öösel valmis; jääb veel üle loota, et kaitsma ka lastakse

laura ütles ...

kuule, kauge see nüüd on?

mooses ütles ...

ei viitsi enam
pigem peaks loengut, väsinud olen ja kopp on ees, magada tahaks ilma süümepiinadeta