laupäev, september 20, 2014

Juhtimiskoolitus


Personali osakond suunas mind arenema. Juhtimiskoolitusele. Koolitus on päris fäänsi, koosneb mitmest moodulist, rühmatööst ja personaalsetest coaching sesioonidest, töövarjutamisest jne. Ühesõnaga, vägev koolitus on. Esimese mooduli esimese päeva lõpuks olin nii närvis ja frustreerunud, et läksin jooksma ja lõpuks ujusin augusti lõpus meres (koolitus oli mere ääres spa-s, vägev koolitus ikkagi). Teine päev oli päris huvitav ja kolmas päev taastas minu usu koolitustesse. Esimene coaching sessioon oli aga paraku täielik pettumus. Ma ei suutnud tuvastada mitte ühtegi suuremat probleemi enne coachimist, ega selle ajal. Vestlus oli tore, aga kuidagi kummaline on taas avastada, et olen kõigi nende teemade läbimõtlemisega intuitiivselt pidevalt tegelenud ja ise vastuseid otsinud, kohati "kogemata" õigete vestluspartneriteni jõudnud. Olen üha enam seda usku, et minu sisemine tung viib mind edasi seni kuni oskan seda kuulata. 

Kommentaare ei ole: