laupäev, september 13, 2014

Vananaiste suvi


Kodu hakkab vaikselt ilmet võtma ning ma tajun üha uuesti ja uuesti kui õige ja vajalik see remont oli. Nüüd ongi kõik minu maitse ja käe järgi seatud, uueks loodud. Ilmad on jätkuvalt ilusad ja võiks ju iga nädalavahetus kuhugi suunas sõita, kuid ma olen parem omas kodus, oma tapeetide ja asjade vahel, sorteerin ja korrastan, vahepeal pistan nina õue ka. Mõtlen läbi detaile, mis veel kujundamist vajavad ja tasapisi loksub kõik paika ja mul on lihtsalt hea olla. Mu sokli korrus ei ole enam mingi maa alune urgas, kuhu ma lähen vahepeal magama ja pesema, vaid minu buduaar ja spa. See on imeline, mida õigete värvide ja valgusega teha saab. 

Vahelduseks ehitusmaterjalidele ostsin ka kaks uut kleiti. Tundsin, et vajan uusi värve: türkiis, roosa ja beež. Tundub uskumatu, eks. Võib-olla ma muutun ka vahelduseks vähem tõsiseks. Mu garderoob oli kuidagi ühtlaselt tumesiniseks muutunud viimase 1,5 aastaga. Samas on ka väga mõnus taas selga panna asju, mis on mu naasmist mitu aastat oodanud:) 

Kommentaare ei ole: