neljapäev, oktoober 13, 2005

mu suure kiindumuse hoog on möödas

su kiindumust täis pilk ei köida mind enam. see pole enam huvitav. sina pole enam huvitav. natuke veel ja võiksin sind põlgama hakata. ometi põlgaksin siis ju iseennast, sest olen samasugune nagu sina. sa kuulutad mulle Maailma Iidset tarkust, mida juba tean, sa reklaamid mulle minu enda mõtteid ja sõnastad mind minu enda sõnadega. sa oled minust poole kauem siin maailmas olnud, kuid ainus, mida oled selle ajaga juurde õppinud, on uued oskused. täna näen su silmis vaid inimlikku dekadentsi. sa oled lihtsalt mees, lihtsalt inimene. midagi muud ma sinult ei oodanudki, ometi pidin järele uurima. pidin tegema katse iseendaga, et veenduda selles, mida juba niigi teadsin.
nüüd olen jälle üksi maailmaga. näen sinus ennast ja tahan tõusta kõrgemale, tahan teha paremini, sest olen noor; tahan uskuda muutmise jõudu, tahan tõusta lendu ja näha seda, mis veel nägemata

Kommentaare ei ole: