esmaspäev, veebruar 07, 2005

nous voici, vous voila

neljapäeva õhtu tartus, kell 00.27 saan mikult sõnumi "üleval?", muidugi olen üleval, millal ma enne nii vara magama olen läinud. ja läksime, klubisse tallinn muidugi. pidu on nagu tavaliselt, sinult seekord on üllatavalt palju 19-aastaseid. turvamees piidleb pikki minuteid mu passi ja ei suuda kuidagi uskuda, et see olen mina.
lõpuks pääsen sisse ja keerutan miku ja esperiga jalga kuni turvamees meid laualt tantsimas tabab(kuidagi on ka peenike klaasriba laual keskelt katki läinud) ja algab retk tallinna telgitagustesse. klubi juhataja üritab karmi nägu teha ja meid(õigemini mihklit, sest mind ei paista ta eriti tähele panevat, shovinistid raisk!) tonni lõhutud laua eest maksma panna, mihkel väidab, et laud oli enne katki ja hind langeb 600 eek-le. mihkel jääb endale kindlaks ja kutsutakse välja politsei. lõpuks ei pea juhtaja enam vastu ja teatab, et ok, teeme 300.-, sest kõigile on ju politsei välja kutsumine tülikas. mihkel pole nõus, teeme sada, ei raiub juhataja vastu ja tulebki politsei. kahjuks ei õnnestu mul episoodi politseiga pealt näha, sest mina, kui nõrgem sugupool, saadetakse koju, närve puhkama vms. olen klubist 500 meetri kaugusele jõudnud, kui miku helistab - mulle jalutab vastu võidukas huligaan. kogu lugu lõppes üksnes klubikeeluga ja vsjo, nüüd tuleb siis edaspidi atlantise uksi kulutama hakata;(
ja nii palju siis suureks kasvamisest, aga ema lohutas mind nädalavahetusel, kui ta väitis, et hakkas täiskasvanuna tundma alles 40-ndates, nii et pole hullu, lootus jääb, et ükskord tuleb mõistus ka meie õuele:)

toredat saabuvat vastlapäeva ja pikki liuge

Kommentaare ei ole: