esmaspäev, märts 07, 2005

üks väike saatan keset paksu lund

kuulates inese esituses "täna õhtul tõstab pead üks väike saatan õla peal..." jne, kangastuvad mul silme ette inese pikad...
teate, ma säästan teid ülejäänuid sellest kujutluspildist, mis piiat, laurat ja mihklit nii väga lõbustas. ma pole siiski eriti veendunud, kas tasub asutada laulude sotsioloogilise lahtiseletamise ühingut(LSLÜ), sest kuigi kogu see rütmiline pläma, mis raadiost lastakse, pakub kohati teatavat pinget, on ikka liiga palju crap´i liikvel ja selle peale ei viitsi, küll end ja oma aega raisata.
hoopis rohkem teeb mulle praegu muret konstantne lumesadu. ilmavana pole vist ikke aru saand, et on MÄRTS! vähemalt naistepäevaks oleks see talv võind siit eestimaamunalt ära kaduda:)

aaa mudu on lahe näha ehmund kümnendikke, kui ma mantli lehvides suland lumest tilkuvate juustega ja 10-minutilise hilinemisega uksest sisse lendasin;)
tänase trajektooriga pikk 90 - descartes´i lütseum - iuriidikum - paabel - descartes´i lütseum - pikk 90 läbi paksu lume ülielikiirusel olen vähemalt mustmiljon kalorit kaotanud.
ehk saan niimoodi endale veel sama pikad ja peenikesed koivad nagu inesel;)

Kommentaare ei ole: