neljapäev, märts 03, 2005

see, mis elu põnevaks teeb...

on teadmatus tuleviku ees. mida sügavam on teadmatus sellest, mis järgmisena juhtuma hakkab, seda suurem on üllatus ja seda põnvam ja lahedam on lõppkokkuvõttes elada:)
muidugi ei eita ma teatava stabiilsus- ja kindlustunde vajadust ning mu uljas hüüatus tuleneb tegelikult üsnagi labasest vahejuhtumist kübervõrgus, aga ikkagi.
tahtsin mina nimelt tulla kirjutama kõigist Eriti Sügavatest ja Olulistest Asjadest, aga sisse logides oli mu profiil muutunud Riivo 77-x! ja ükskõik, kui palju või mis trikke tehes ma ka sisse logida ei üritanud, olin järjekindlalt ja tundus, et püsivalt muutunud riivoks. kuigi mul poleks midagi meessoost olemise vastu(see võiks ju isegi omamoodi huvitav olla ja saaks teada, et mis tunne ikkagi On), ei tekkinud ka peale viiekümnendat korda soovi olla riivo, aga kuna ise blogima ei pääsend ja kõigi lähemate blogid olid juba mitu korda läbi loetud, asusin riivo blogi lugema(vahvel.blogspot.com - ja ei, mai oska viidata, see on laura rida).
kommentaarideta ja inimesi kasvõi natuke tundamata pole blogi lugemine ikka see(pole see, pole see, pole see).
ja pääsesime ka seekord sügavmõttelisusest, tänu riivole;)

Kommentaare ei ole: