reede, jaanuar 28, 2005

Teachers Anonymous, E-N 20.00, Tartu

Üks säravaimaid staare (kui mitte kõige säravam - oleneb valgustusest) Plagiaadi lähikonnas saab täna vanemaks. Palju palju õnne, kallis Ingrid!

Selle reedega tähistan ma muideks selle aasta esimese majanduslikult plussis oleva nädala (tegelikult, arvutanud ma veel ei ole. Ega kavatsegi. Aga tal on selline plussis nägu) lõppu. Nimelt: a) palgapäev paistab ja b) leidsin oma Maailma Parsunnima Korteri kandidaadile üürilise. Ja kuna ma olen ka iseenda kandidaat Maailma Parimale Karunahast Mütsi Ärijale Enne Karu Püüdmist, siis veetsin seepeale terve eilse päeva erinevates Tallinna eriti haipides kohtades ekstreemselt kallist teed juues... Ei, täiskasvanud ma veel ei ole.

Täna on mu viimane võimalus tundide vahel plagieerida, järgmisest nädalast on samal ajal plaanis bonjour-comment-ça-va vene keelt kõnelevatele kokandustudengitele. Kui kurb.

Avastasin hommikul, et mul on tunnis paar tulihingelist fänni: nad on ära õppinud kõik eelmise korra uued sõnad, ei hiline, naeravad kõikide mu naljade peale (ja õpetajahuumori hindamine - see on tase!) ning harjutavad omaette sosinal hääldamist. Mes puces, quoi! Mu elul on nüüd uus ja sügavam mõte ning Indla-queen-looki jätan aprillis alustavatele 16-aastastele kelnerieriala (jah, tõesti - ka seda on võimalik siin õppida) tolko-parusski õpilastele. Elagu gruupid!

Ja Mooses, tupsu, sooritasime kollektiivse karjäärimõrva, jah? Kas asume nüüd kogu hingest võitlema kõigi ühiskonnas levivate [voltä:ride], [moliä:ride] ja [ma-žö:n-žu-ä:de] vastu? - Eemaldame praagi juba eos. Amateur Teachers Against Linguistic Terrorism (ATALT). Minu siiiiiiiirad õnnesoovid!*

_____________________________________________
*Oleme avatud uutele tööpakkumistele. Pliis. Pliis.


Kommentaare ei ole: